Reklamowanie się w autobusach linii 28

Wszyscy wiemy, że reklama napędza handel. Każdego dnia z każdej strony jesteśmy wręcz torpedowani wszelkiego rodzaju reklamami. Gdy włączymy rano TV. Gdy mkniemy do pracy autem i słuchamy radia. Nawet, kiedy decydujemy się jechać do pracy komunikacją miejską, nie dość, że gdy idziemy na przystanek możemy zauważyć mnóstwo reklam, to jeszcze na wiacie przystanku możemy popatrzeć na kolejną reklamę. A do tego dochodzą na dokładkę reklamy w samym autobusie.

reklama na autobusie

Autor: Jonathan Riley
Źródło: http://www.flickr.com
Dlatego sporo osób po prostu nie przepada za reklamami, bo za dużo ich wszędzie. Jednak czy nie jest tak, że po części sami wystawiamy się na te wszystkie reklamy, na ich wpływ. Można przecież zrezygnować z telewizora na rzecz wiadomości w czasopismach, tam możemy samemu wybierać, co mamy ochotę czytać i na co zwracać uwagę. W takiej sytuacji nawet reklama w autobusie nie będzie dla nas czymś drażniącym. Choć należy jednak stwierdzić, że jeśli chodzi o reklamy w autobusach, czy na ulicach to mamy do tego trochę inne podejście (medas-media). Gdy przemieszczamy się do jakiegoś miejsca autobusem to nawet jesteśmy uradowani, że można przyjrzeć się jakiejś reklamie. Czas wtedy prędzej nam upłynie, a bywa i tak, że faktycznie możemy zauważyć coś, co okaże się dla nas ważne.

Reklama swojej firmy w komunikacji miejskiej

Dobra firma, wie, że jeśli ma zamiar dotrzeć na szczyt to musi się postarać. Nie jest prosto, ale jeżeli użyje się odpowiednich metod, to da się szybko wyprzedzić konkurencję. Warto, więc rozważyć możliwość dobrej reklamy, która każdego dnia będzie trafiała do naprawdę ogromnego grona ludzi. Na pewno reklama w autobusie należy właśnie do tego typu reklam. Zastanówmy się jak wiele razy zdarzyło nam się jechać autobusem w naszym mieście.

Jeśli sami nie jeździmy komunikacją miejską, to jak często korzystają z niej ludzie, których znamy. Zresztą można zobaczyć czasem na przystanki i autobusy, które zawsze są pełne ludzi. Dlatego jeżeli osoby do których chcemy trafić, to ludzie, którzy mogą lub najprawdopodobniej jeżdżą komunikacją miejską, to tam właśnie trzeba zacząć się reklamować – medas-media.com.pl/. Nie ma sensu czekać aż inne przedsiębiorstwo o podobnym do naszego profilu postawi na reklamy w pojazdach komunikacji miejskiej, lepiej zróbmy to przed nimi.